3. Hafta!

Merhaba,

Uzun bir aranın ardından yine yazıyorum buraya, 3. haftamın ilk gününden. Evet, nihayet 3. haftaya girdik. Şu an günlerden salı, dün Burak rahatsızlandığı için işe gidemedik. Ama bugün sabah beri ikimiz de tam performans çalışıyoruz.

2.haftada olanlara dair ufak bir özet yazmak istedim.

İşler 2.haftanın ilk günü harika bir hal alsa da geri kalan günlerde yeterince tatmin olamadık. Evet, her ne yazarsanız yazan sadece Düzce'ye götüren über programımızı geliştirdik. Çok da güzel bişiy oldu. Ama onun ardından hiçbir şey olmadı. Bütün hafta boyu kendimiz çalıştık. Bu çalışma yurtta yapabileceğimizin çok üstünde olduğundan aslında ikimiz de mutluyuz. Ama somut bir şeyler görememek de insanı biraz garip hissettiriyor.

Hafta içinde ofis içinde garip bir konum aldık. Her öğlen yemeğinde sırasıyla bir benim bir Burağın yaptığı iğrenç espriler sürekli yemekleri zehir etse de biz çok eğlendik. Ha bu arada yemek demişken, ofisin yemekleri çok güzel, çok mutluyuz o yüzden. Yeni stajyerler vardı bu arada bu hafta içinde, bir adet kızıl saçlı kız, bir adet de ankaragüçlü meslek liseli genç. Kızıl saçlı kızın bir hafta boyunca sesini dahi duymadım. Geldi, şu an burda olmadığına göre de gitti. Ankaragüçlü genç ise ofisde varlığını buram buram hissettirdi. Herkesin yanında herkesden bir şeyler öğrenmeye çalıştı. Ha, ne kadar öğrendi ya da ne kadar anladı orasını bilemeyiz. Ama hevesi ben ve Burak'ın örnek alabileceği düzeydeydi. Enteresandır ki o da gitmiş gibi görünüyor...

Bugünse yeni bir stajyer daha var. Merak ettik doğrusu kendisini.. Ofis hala eskisi kadar sessiz, herkes kendi halinde çalışıyor, ben ve Burak da "servlet" öğreniyoruz hala. Bakalım ne kadar ilerleyebileceğiz..

İlerleyen zamanlarda görüşmek dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder